fbpx

Retourneren/Klachten

Niet blij met je ontvangen product(en)? Dat kan natuurlijk altijd en willen we graag voor je oplossen. Wanneer het product ongebruikt en ongeopend is kan dit (goed verpakt) retour gestuurd worden. Vergeet niet om het retour formulier bij je retour te verwerken voor de snelste afhandeling.

Klik hier voor het retourformulier.

Zodra de retour bij ons binnen is wordt het door ons gecontroleerd of het inderdaad ongebruikt en ongeopend is. Wanneer de retour is geaccepteerd ontvang je hiervan een email. Je kunt een product`binnen 14 dagen zonder opgave van reden aanmelden voor retour, nadat je de bestelling binnen hebt gekregen. Daarna heb je 14 dagen de tijd het product aan ons te retourneren. Heb je een gift gekregen bij je bestelling? Houdt er dan rekening mee dat deze ook retour gestuurd moet worden.
Maakt u gebruik van uw retourrecht, dan wordt het volledig bedrag van de bestelling aan u binnen 14 dagen geretourneerd.

Is je bestelling kapot of incompleet aangekomen? Neem dan vooral even contact met ons op.

Klachten?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dinair.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.” contact met ons op.

Menu
De waardering van dinair.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.1/10 gebaseerd op 11 reviews.